Ağustos Favorilerim & Kırtasiye, Güzellik, Gıda

Merhaba! Favorilerimle ilgili bir yazı yazacağımdan bahsetmiştim. Ağustosun sonuna geldiğimize göre bu ayın favorilerini yazmanın zamanı geldi diye düşündüm. Daha fazla uzatmadan bu ayki favorilerimden bahsedeyim.

Garnier Yüz Temizleme Maskesi

Aslında bu ürünü nerdeyse tüm makyaj ve güzellik videolarında görmüştüm ve hakkında çok iyi yorumlar yapılmıştı. Ben de bu ay indirim varken alıp denemek istedim. Özellikle tatilde güneş, deniz ve havuz nedeniyle cildimiz kuruyor ve kaybettiği nemi takviye etmemiz gerekiyor. Bu maske tam da bunun için ideal. Yüzünüzün kaybettiği nemi fazlasıyla veriyor ve özellikle şu sıralar indirimden alınabilir diye düşünüyorum.

Loreal Düğüm Açıcı Tarak

loreal düğüm açıcı tarak

Bu tarağı bir arkadaşımın önerisiyle çok da bir beklentim olmadan almıştım. Ama kullandığımdan beri başka tarak kullanmamaya başladım. Özellikle duş sonrası kızların en büyük sorunu saçlarını taramaktır. Benim için de öyleydi ve normal taraklar saçıma çok zarar veriyordu. Bu tarakta aynı sorunu yaşamadım. Hem kolayca saçlarımı açtı hem de saçlarımı kırmadı. Bir güzel yanı da boyutunun küçük olması. Özellikle çantada taşımak için kullanılabilir. Bu ayın en favori ürünlerinden biri diyebilirim. İndirimli 10, indirimsiz 15 lira diye hatırlıyorum.

Flormar Kırmızı Oje


Normalde kırmızı ojeyi çok seven ve kullanan biri olmamama rağmen bu ojeyi çok sevdim. Rengi ne çok açık ne de çok koyu bir kırmızı. Özellikle kırmızı da ayarı bulmak çok kolay olmuyor ve bu yüzden bu rengi bulmuşken indirimden bir tane daha almayı düşünüyorum. Merak edenler ve bakmak isteyenler için numarası 352.

Scrikss Peak Dolma Kalem


Benim bu yaşa geldiğim halde ilk dolma kalemim. Hep kullanmak istemiştim ama üstümü ya da çevreyi kirletirim, mürekkep akıtırım diye düşünerek almamıştım. Zaten genelde hep ailelerin söylediği şey buydu. Ama keşke izin verselerdi de üstümü mürekkeple kirletseydim diyorum şimdi. Gerçekten dolma kalemle yazmak insana farklı bir yazma isteği veriyor. Ben bundan sonra da bol bol almayı düşünüyorum. Benim gibi hala kullanmamış olan varsa mutlaka denemesini tavsiye ederim.

Le Color Writing Pad A4 ve A5 Bloknot

le color bloknot

Tıp fakültesinde en çok ihtiyacınız olan şey not çıkarabileceğiniz defterler oluyor. Bu yüzden bu sene kullanmak için dörder tane A4 ve A5 bloknot aldım. Normalde bu tarz bloknotların fiaytları yüksek oluyor ancak https://49.com.tr bu sitede çok uygun fiyata bulunca bol bol aldım. A4 olanları 5, A5 olanları ise 3 liraydı. Hem kullanım hem de fiyatı için favorilere girmeyi hak etti bence. Eğer sene içinde kullanmak için ihtiyacınız varsa bence kesinlikle bakmalısınız.


İçim Proteini Artırılmış Çikolatalı Süt


O kadar çok reklamı yapıldı ki görmeyen kalmamıştır diye tahmin ediyorum bu sütü. Özellikle benim gibi çok fazla süt tüketmeyen birine bile süt içme alışkanlığı kazandırdı. Sabah kahvaltılarda ya da gün içinde ara öğünlerde tüketmek için çok iyi bir ürün. Bazı büyük marketlerde fiyatı fazla ama yerel marketlerde sık sık indirime giriyor. Takip ederseniz uygun fiyata alabilirsiniz bence.


Nesfit Çikolata


Aslında bunu favorilerime yazmak konusunda çok emin değildim. Çünkü fiyatı bir çikolata için çok fazla. Tadını ve hafif olmasını çok sevdim. Özellikle ara öğünlerde şekeri dengelemek için tüketilebilir. Çoğu yerde fiyatına baktım ama 2 lira olduğu için sürekli alınabilecek bir şey olduğunu düşünmüyorum.

Birkenstock Terlik


“Yaz bitiyor ne yapalım terliği?” diyor olabilirsiniz. Ama aldığımdan beri nerdeyse her yere bu terliklerle gittim. Bir yaz giyilecek bir terlik değil bu yüzden yaz sonu indirime girerse daha uygun fiyata alıp önümüzdeki yaz giyebilirsiniz. Çok yerde taklitleri var ama bence onun yerine bir sefer alın ama orijinal olsun. Sadece ağustos değil bence bu yazın favorilerinden bu terlikler.

Dublörün Dilemması- Murat Menteş

dublörün dilemması-murat menteş


Bu kitabı daha önce Dublörün Dilemması Kitap Yorumu veAlıntılar yazımda anlatmıştım. Çok beğendiğim için favorilerime yazmadan geçmek istemedim. O yazımdan yorumlarımı detaylı olarak bulabilirsiniz.
Ağustos Favorilerim & Kırtasiye, Güzellik, Gıda Ağustos Favorilerim & Kırtasiye, Güzellik, Gıda Reviewed by Bensu on Ağustos 31, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.