Bilimsel Dergiler & Hangi Dergileri Takip Ediyorum?

Merhaba! Sağlık alanında hiç bitmeyen bir gelişme söz konusu. Hatta sadece sağlık alanı değil çoğu bilimsel dalda gelişmeler oluyor. Her gün bir şeyler değişiyor, yeni şeyler bulunuyor. Bu yüzden insanın sürekli okuması, araştırması gerek diye düşünüyorum. Bu yüzden özellikle yaz tatillerinde ve kışın vakit buldukça dergileri takip etmeye çalışıyorum. Nerdeyse her yerde bulabileceğiniz iki bilimsel dergiden söz edeceğim bugün. Biri National Geographic, diğeri ise Bilim ve Teknik. Aslında bu aya kadar National Geographic daha kapsamlı ve küresel diye düşündüğüm için onu takip ediyordum. Fakat National Geographic küresel sorunlara sayfalarca değiniyor ve bu bazen gerçekten insanı sıkabiliyor. Tabiki küresel sorunlardan bahsetmesi iyi bir şey ancak ben daha çok sağlıkla ilgili konuları, gelişmeleri okumak istediğim için Bilim ve Teknik’i de aldım bu ay. İkisini de okumaya çalıştım ve karşılaştırma fırsatı buldum. İkisi de çok güzel konulara değiniyor ve mutlaka insana bir şeyler katıyor. Ama özellikle National Geographic’te o ayın konusuna bakıp ilginizi çekiyorsa alırsanız daha iyi olur diye düşünüyorum. Bilim ve Teknik’i yıllar önce almıştım ama o zaman bu kadar ilgimi çekmemişti bahsettiği konular. Şimdi ise yeni teknolojilerden, sağlık haberlerinde ve sağlıkla ilgili bilgilerden çokça bahsediliyor. Bunda sanırım Bilim ve Teknik’in yeri olmasının da büyük etkisi var. Şimdi fiyatlarından bahsedeyim. National Geographic 10 lira iken Bilim ve Teknik 5 lira. Sonuçta bir öğrenci olarak nerdeyse her ay vereceğiniz bir para olduğu için önemsemek gerekiyor. Bu ay Bilim ve Teknik alıp bu kadar hayran kaldığım için yıllık abonelik almayı düşünüyordum. Ama yıllık abonelik 70 lira yani bayiden almaktan daha pahalı. Bu yüzden sanırım her ay gidip marketten alacağım. Bu ikisi dışında Populer Science da var tabii. Uzun zamandır okumak istediğim ve bu ayki konusunu(bilinçaltı ile ilgili) çok merak ettiğim bir dergi. Eğer ağustos sayısına denk gelirsem onu da almayı düşünüyorum. Eğer beğenirsem onunla ilgili fikirlerimi de yazarım. Bu dergiler arasından size uygun olanı seçmek için ikisini de alabilirsiniz ya da dediğim gibi okumak istediğiniz konulara göre seçim yapabilirsiniz. Benim tercihim Bilim ve Teknik oldu. Bugünlük benden bu kadar. Bir dahaki yazıda görüşürüz!
Bilimsel Dergiler & Hangi Dergileri Takip Ediyorum? Bilimsel Dergiler & Hangi Dergileri Takip Ediyorum? Reviewed by Bensu on Ağustos 25, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.