Tıp Fakültesinde Sosyal Yaşam

Tıp fakültesinde hayat
Merhaba! Bugün tıp fakültesi ile ilgili yanlış bilinen bazı şeylerden bahsetmek istiyorum. Genelde tıp öğrencilerine “Çok zor değil mi ya?” gözüyle bakılır. Evet gerçekten ne kazanmak ne de okumak kolay değil. Hatta kazanmak için çalıştığımdan çok çalıştım ilk sene. Ama çalışmanızı iyi planladıktan sonra kendinize, ailenize ya da arkadaşlarınıza vakit ayırmak için engel değil. İlk sene için hem kendim hem de diğer arkadaşlarım konser, sinema, tiyatro, piknik… ve daha aklınıza gelebilecek her türlü aktiviteye katılmak için zamanımız var. Ama dediğim gibi bunu iyi bir şekilde planlamanız gerekiyor. Sonuçta tıp fakültesinde okuyor olmak hayatınızı tamamen kısıtlamanız demek değil. Ayrıca ilk sene birçok kulübe de üye olursunuz diye düşünüyorum. Tıp öğrencilerinin kendi aralarında bir şeyler yapması, birbirlerini anladıkları için daha kolay. Ayrıca bu kulüplerle hem diğer okullarla hem de kendi okulunuzdaki diğer dönemlerle tanışma ve çevre edinme fırsatı bulabilirsiniz. Herkesin sandığının aksine biz de tıp öğrencileri olarak bütün sene kütüphanelerde yatmıyoruz. Belki sınav dönemlerinde akşama kadar kütüphanede kalıyoruz ama bu tüm sene için geçerli değil. Siz planlı ve verimli çalıştıktan sonra istediğiniz her şeye zaman bulabilirsiniz. Bu sene hem finalsiz sınıfı geçen hem de birçok aktiviteye, kulübe aktif katılan öğrenciler vardı. Ama böyle diyorum diye sosyalleşmek için dersleri hafife alıp aksatmayın.

Bu yazıyı biraz olsun fikir olması ve hayatımızı zehir etmediğimizi anlatmak için yazdım. Tıp fakültesini hayatınızı bitirmek olarak görmeyin. Hem okuyup hem hayatınızı yaşayabilirsiniz, tabiki abartmadan. Umarım yararlı olmuştur bu yazım. Merak ettikleriniz için instagram DM’den ulaşabilirsiniz. Bir dahaki yazıda görüşürüz!
Tıp Fakültesinde Sosyal Yaşam Tıp Fakültesinde Sosyal Yaşam Reviewed by Bensu on Ağustos 28, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.