Tıp İle İlgili Film Önerileri

Herkese merhaba! Bugün tıp ile ilgili film önerilerimi yazmak için buradayım. Daha önce Yerli ve Yabancı Film Önerileri yazısı yazmıştım ve tıp ile ilgili film önerileri de isteyenler olmuştu. Ben de çok bekletmeden ve okullar açılmadan yazmak istedim. Daha fazla uzatmadan filmleri yazayım o zaman.
  • The Doctor (1991)
  • You Don’t Know Jack (2010)
  • Gross Anatomy (1989)
  • Patch Adams (1998)
  • Article 99 (1992)
  • Gifted Hands: The Ben Carson Story (2008)
  • Bad Medicine (1985)
  • Of Human Bondage (1934)
  • Breast Men (1997)
  • A Beautiful Mind (2001)
  • Hipokrat (2014)
  • Lorenzo’s Oil (1992)
  • Concussion (2015)
  • Wit (2001)
  • My Sister's Keeper (2009)
  • Mor Adentro(İçimdeki Deniz) (2004)


Buraya yazdığım filmlerin bir kısmını izledim, bir kısmını ise izlemek istiyorum. Aralarında hekim ya da hasta gözüyle anlatılmış filmler var. Hatta ötenazi ile ilgili olan ve hocalarımın tavsiyesiyle izlediklerim de var. Umarım severek izlersiniz. Listede olmayan ama sevdiğiniz filmler varsa instagramdan bana yazmayı unutmayın.  Bir dahaki yazıya kadar kendinize iyi bakın, görüşürüz!
Tıp İle İlgili Film Önerileri Tıp İle İlgili Film Önerileri Reviewed by Bensu on Eylül 07, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.