Okul Çantamda Ne Var? (Üniversite)

Merhaba! Üniversiteye yeni başlayacaklara ya da merak edenlere bugün okula giderken çantamda neler olduğundan bahsedeceğim. Aslında genelde üniversitede sırt çantası kullanılmadığı, elimize birkaç kitap alıp okula gittiğimiz düşünülüyor. Ama bu tıp fakültesi için geçerli değil. Hem ders yoğunluğu hem de uzun saatler okulda olduğumuz için genelde sırt çantası kullanıyoruz. Bu yüzden de çantanın içi baya bir dolu oluyor diyebilirim. Şimdi gelelim çantamda neler olduğuna.
Ders Slaytları: Okulda işlenecek slaytların çıktıları elimizde olduğu için hem takip edip not almak için o günkü derslerin slaytlarını hem de o gün okulda çalışabileceğim slaytları yanıma alıyorum. Ders aralarında boşluk olduğunda eğer yorgun değilsek bunu kütüphanede değerlendirmeye çalışıyoruz. Bu yüzden de yanımda mutlaka çalışacak slayt bulundurmaya çalışıyorum.
Not tuttuğum defter: Ben ders çalışırken genelde özet çıkardığım için bu defteri yanımdan ayırmamaya çalışıyorum.
Kitap ve atlas: Her zaman değil ama özellikle uzun süre boşluğum olan ve ders çalışabileceğim günlerde yanıma çalışacağım derse göre atlas ya da kitap almaya çalışıyorum. Kütüphanede kitaplar var ancak bazen ders yoğunluğuna göre kalmayabiliyor. Bu yüzden yanımda götürdüğümde daha rahat ediyorum.
Önlük: Uygulama derslerinde önlük giydiğimiz için bu derslerin olduğu günlerde önlüğümü yanıma almam gerekiyor. Ama tabi çantamdan çıkarınca tekrar koymayı unuttuğum için genelde çantamda tutmaya çalışıyorum. Bu arada bazı üniversitelerde önlüğü öğrenciler kendileri alıyormuş, bizim önlüklerimizi ise okul armalı olduğu için kendi dağıttı. Bu yüzden önlük almak için aceleci olmayın derim, belki okulunuz önlükleri veriyor olabilir.
Kalemlik ve kalemler: Okulun ilk zamanları acaba kalemlik kullanmasam mı kararsızlığı yaşamış olsam da kalemlik kullanıyorum. Lisede olduğu gibi çok fazla renkli kalem kullanamıyorum, genelde notlarımı siyah jel kalemle alıyorum. Bu yüzden iki tane siyah jel kalem, 1-2 renkli kalem, bir uçlu kalem, silgi ve uç bulunduruyorum.
Tablet ya da bilgisayar: Okulda ders çalışacağım zamanlarda yanımda bir şeyler araştırıp bakabileceğim bir teknolojik aletin olması çok işime yarıyor. Genelde daha hafif olduğu için tablet götürmeyi tercih ediyorum.
Kahve: Dersler erken saatte olduğu için kahve içmek genelde uykumu açıyor. Her gün olmasa da kahvemi hazırlayıp okula götürmeye çalışıyorum.
Şarj aletleri ve kulaklık: Her gün yanımda olan ikili şarj aleti ve kulaklık kesinlikle. Okulda uzun saatler kaldığımız için şarj aleti, müzik ve ses kayıtlarını dinlemek için de kulaklığımı yanımda bulundurmaya çalışıyorum.
Cüzdan
Kuru ve ıslak mendil

Sanırım hatırlayabildiklerim bu kadar. Bunlar üniversiteye giderken yanıma aldıklarım ve bunun lise versiyonunu da yapmayı düşünüyorum. Eğer onu da blogta görmek isterseniz bana söylemeniz yeterli. Bunlar benim sene içinde yanıma aldıklarım ancak okulun ilk günü yanımda sadece küçük bir not defteri ve bir tükenmez kalemle gitmiştim. Yani ilk günden bu kadar şeyi götürmenize gerek yok. O zaman daha fazla uzatmıyorum. Bir dahaki yazıya kadar kendinize iyi bakın, görüşürüz!
Okul Çantamda Ne Var? (Üniversite) Okul Çantamda Ne Var? (Üniversite) Reviewed by Bensu on Eylül 10, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.