Hakkımda 25 Gerçek| Beni Tanıyın

Merhaba! Farkettim ki hem blogta hem instagramda benimle ilgili çok az bilgi var. Ben de beni daha iyi tanımanız için kendimle ilgili bazı şeyleri, alışkanlıklarımı, sevdiklerim ya da sevmediklerimi yazmaya karar verdim. Uzatmadan başlıyorum.

  1. Vejetaryen olmasam neredeyse hiç et yemiyorum diyebilirim. Daha çok sebze ve meze türü yiyecekleri tüketmeyi seviyorum.
  2. Doğma büyüme İzmirliyim ve şuan ailemle birlikte evde kalıyorum.
  3. En sevdiğim renk mor ve nedenini bilmesem de mor renk olan her şey beni mutlu etmeye yetiyor.
  4. 3,5 yıllık mutlu bir ilişkim var. 10.sınıfın sonunda tanışmıştık ve o zamandan beri birbirimizin hep yanında olduk, destek olduk. Geleceğe dönük çok büyük hayallerimiz ve planlarımız var, inşallah her şey çok daha güzel olacak.
  5. Genelde alternatif müzik dinliyorum. En çok dinlediğim gruplar; Yüzyüzeyken Konuşuruz, Adamlar, Son Feci Bisiklet, Neyse. Ayrıca Cihan Mürtezaoğlu’nun şarkıları da inanılmaz güzel.
  6. Sanırım birkaç gün sonra kendi arabam olacak çünkü evden okula gitmem uzun sürüyor ve bu yüzden son birkaç haftadır okula geç kalmaya başladım. Araba için baya bir heyecanlıyım, bundan sonra instagramda fotoğraflarını görebilirsiniz.
  7. Bir erkek kardeşim var. Bu sene Teog’a girecekti ama Teog kalktığı için şuan hangi sınava gireceğini bilemiyorum. Arada tartışsak da iyi anlaşıyoruz.
  8. İnsanlara çok kolay güvenemiyorum. Bunun sebebi sanırım geçmişte yaşadıklarımdan sonra istemsizce tedbirli davranmam. Genelde samimi olduğum insanlar, ilk tanıştığımızda çok soğuk olduğumu söylerler.
  9. Bilim-kurgu filmlerini izlemeyi pek sevmiyorum. Daha çok bana bir şeyler katan filmleri ya da komedi, aksiyon türlerinde filmleri izliyorum. Ayrıca korku filmi izlemem mümkün değil yoksa çok uzun süre geceleri uyuyamıyorum ve kabus görüyorum.
  10. Bir süredir 2.Dünya Savaşı, Nazi Almanyası ve Hitler’le ilgili kitaplar okuyup filmler izliyorum. Daha önce bir toplama kampını gezme fırsatım olduğu için orada bulunan insanların ağzından yazılan kitaplar çok ilgimi çekiyor.  
  11. Yabancı dizi olarak House, Rick and Morty ve Arrow izliyorum. Türk dizilerinden de Bizim Hikaye ve arada Şevkat Yerimdar izliyorum. Filmlerde olduğu gibi izlediğim şeylerin komedi ağırlıklı olması daha çok hoşuma gidiyor.
  12. 13 Nisan doğum günüm ve kardeşiminki de tam 6 yıl sonra 14 Nisan’da.
  13. Çikolata ve tatlı yemeyi çok seviyorum, hatta hiç hayır demem diyebilirim.
  14. Tam bir kırtasiye aşığıyım. Kalemler, defterler ve kırtasiye ile ilgili her şeyi çok seviyorum. Bu yüzden kırtasiyelere çok para harcamamak için girmiyorum.
  15. Bir miktar huysuz bir insan olabilirim. Ama bu huyumdan çok da rahatsız değilim çünkü hep böyleydim ve sevdiklerim beni böyle kabul ediyorlar.
  16. Biraz da üşengeç bir insanımdır. Yayılmayı yatmayı inanılmaz severim. Bu sanırım biraz da sakinliğimden kaynaklanan bir şey.
  17. En sevdiğim 3 yemek mantı, patates kızartması ve makarna. Öğrenci evinde kalmasam da makarnanın neredeyse her türlüsüne bayılıyorum.
  18. Şuanki telefonum iPhone 6 ve 3 senedir bunu kullanıyorum. Ama yakın zamanda değiştirmek istiyorum çünkü artık günde 2 kere hatta bazen 3 kere şarj etmeye başladım.
  19. Doğum günümden de anlaşılacağı üzere koç burcuyum ve burcumun tüm özelliklerini taşıyorum.
  20. Çok düzenli bir insan değilim ama odamın ya da evin dağınık olması motive olmamı engellediği için genelde düzenli olmaya çalışıyorum.
  21. Plansız işlerden nefret ediyorum diyebilirim. Sürprizler bunun dışında tabii ama plansız bir iş çıkıp da benim diğer işlerim aksadığı zaman sinirlenebiliyorum.
  22. Özel okulda okuduğum için 12 sene İngilizce gördüm.Ayrıca ortaokulda 3 sene İtalyanca ve lisede 4 sene Almanca gördüm ama İngilizce dışında hiç hatırlamıyorum diyebilirim.
  23. Sabah erken kalktığımda daha verimli olduğumu düşünüyorum ve bir haftadır her sabah 7’de kalkıp uyku düzenimi oturtmaya çalışıyorum.
  24. En korktuğum hayvan yılan ve televizyonda gördüğümde bile inanılmaz etkileniyorum.
  25. Daha önce hiç futbol maçına gitmedim ama gitmeyi çok istiyorum. Galiba şimdiye kadar gitmememde ülke olarak futbol maçlarında insanların birbirine saldırıp küfürler etmesi etkili. Ayrıca çok fanatik olmasa da Fenerbahçeli’yim. Elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum.



Sanırım beni şimdi biraz daha iyi tanıyorsunuz. Eğer merak ettiğiniz başka şeyler varsa bana instagramdan sorabilirsiniz. Ayrıca blogta görmek istediğiniz konuları da oradan bana iletebilirsiniz. Bir dahaki yazıya kadar kendinize iyi bakın, görüşürüz!
Hakkımda 25 Gerçek| Beni Tanıyın Hakkımda 25 Gerçek| Beni Tanıyın Reviewed by Bensu on Ekim 23, 2017 Rating: 5

1 yorum:

  1. Sana nasıl ulaşacağım, Instagram bilgilerin de yok

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.