Hediye Önerileri | Yılbaşı


Selam! Yılbaşına 1 ay kaldı ve tahminimce yavaş yavaş hediye hazırlıkları, yılbaşı çekilişleri başlamıştır. Ben de bugün hem bu dönemlerde herkesin acaba bu yıl ne alsam düşüncesine çözüm olabilmek için aklıma gelen tüm yılbaşı hediye fikirlerini bir yazıda toplamak istedim. Buraya görüp beğendiğim şeyleri linkleriyle birlikte bırakıyorum ama siz benzerlerini ya da daha uygun fiyatlılarını belki başka yerlerde de bulabilirsiniz. Hediye fikirlerime geçmeden önce hediyenin kişiye özel bir şey olduğunu söylemeliyim ve tabiki aldığınız kişiyi biraz düşünüp neleri daha çok sevdiğine, dilinden düşürmediğine dikkat ettiğinizde bence onu en mutlu edecek hediye bulabilirsiniz diye düşünüyorum. Ama çekilişlerde ya da bazı durumlarda aslında çok da fazla tanımadığımız insanlara hediye alabiliyoruz. O zaman hediye önerilerimize başlayalım.



  • İlk önerim çok tatlı bir kupa. Ben içinde kardan adam ve penguen olanlara bayıldım. Farklı modelleri de var tabii ama özellikle yılbaşı konsepti için bence en güzelleri bunlar. Belki fiyatı kupa için biraz yüksek ama genelde çekilişlerde belirlenen tutarlar içinde olduğunu düşünüyorum. Merak edenler için linki; https://www.bikutumutluluk.com/urun/1797/surprizli-yilbasi-kardan-adam-kupa.html




  • Bir diğer önerim de yeni yıla daha planlı ve başarılı girebilmek için bir planlayıcı ya da ajanda almak. Bu konuda çok fazla seçenek var tabi ama bence kişiselleştirilebilir bir ajanda alarak aldığınız kişiyi daha mutlu edebilirsiniz. Ayrıca benim için –birçok kişi için de böyle olduğunu düşünüyorum- ajandanın tarihsiz olması ve istediğim zaman kullanmaya başlayabilmem çok önemli. Bunun için de önerim Get Estilo ajandaları. Eğer hem kendinize hem de sevdiklerinize almak isterseniz link; https://getestilo.com.tr/hayat-planlayici-ajanda


  • Bence kişiye özel olması için alınabilecek en güzel ürünler tasarım ürünleri. Bu şekilde tasarlanmış birçok kırtasiye, dekorasyon ve takı ürünü var. Özellikle bazı siteler sadece bu alanda ürün satıyorlar ve en orijinal ürünleri satan sitelerden biri de https://www.zet.com . Daha önce alışveriş yapmadım ama hem uygun fiyatlı hem de farklı hediyeler için bakabilirsiniz diye düşünüyorum.


  • Çok uygun fiyatlı olmasa da bence teknolojik ürünler ya da oyun da alınabilecek hediyeler arasında. Özellikle erkekler bu tarz şeylere daha düşkün oldukları için böyle hediyelerle daha mutlu oluyorlar. Bu yüzden teknoloji mağazalarından ya da D&R gibi yerlerden belirli miktarda harcama yapmak için hediye kartlardan alabilirsiniz. Bu ayrıca kitap ve kırtasiye seven arkadaşlarınız için de en güzel hediyelerden biri olur.






Umarım hepimiz için çok mutlu, sağlıklı ve huzurlu bir yıl olur. Bir dahaki yazıya kadar kendinize iyi bakın, görüşürüz! 
Hediye Önerileri | Yılbaşı Hediye Önerileri | Yılbaşı Reviewed by Bensu on Aralık 03, 2017 Rating: 5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.