Favori 11 Telefon Uygulamam


Merhaba! Bugün uzun zamandır yazmak istediğim bir yazıyla buradayım. Aslında favori uygulamalarımı seçerken en çok kullandıklarımı (tabiki herkesin bildiği sosyal medya uygulamalarından bahsetmiyorum) düşündüm ve buna göre seçtim. Aynı zamanda her alandan farklı uygulamaları seçmeye çalıştım. Umarım sizin için de yararlı olur. O zaman  11 favori uygulamama geçelim.

  • Phonto


İlk uygulamamız fotoğrafçılık ile ilgili. Ben Instagram’a attığım fotoğraflarda bu uygulamanın Clamp efektini kullanıyorum. Bu efekt Instagram’da daha önce kullandığımız soluk efektin aynısı. Daha farklı efektler de var tabii. Bu uygulama Appstore’da ücretsiz ama Google Play Store’da ücretli diye biliyorum.

  • Udemy

Daha önceki yazılarımda Udemy kurslarından bahsetmiştim. Her alanda birçok eğitim mevcut ve bu eğitimleri çok uygun fiyatlara alabiliyorsunuz. Böylece alanında uzman kişilerden bilgisayarınız ya da telefonunuzla kendinizi geliştirme fırsatınız var. Bu da toplu taşımada ya da boş zamanlarınızda kullanma fırsatı veriyor. Ayrıca bu ulusal olmadığı için dünyanın her yerinden eğitimcilere ulaşma fırsatınız var. Bu arada ücretsiz kurslar da var. Uygulamayı ücretsiz olarak indirip kurslara göz atabilirsiniz.

  • Ted

Zaten Ted’i bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Özellikle bu konuşmalar İngilizcenizi geliştirmek için de çok iyi bir fırsat. Genelde konuşmalar her kesime hitap edecek tarzda ve bildiğimiz konferans temasından farklı olduğundan sıkmayan bir anlatım söz konusu. Bu konuşmalar her alanda ufkunuzu çok fazla geliştirebilir ve tabi aynı zamanda Udemy’de olduğu gibi sadece Türkiye ile sınırlı kalmadan birçok insanı dinleyebilirsiniz.

  • Spotify


Spotify, müzik dinlemek, yeni şarkılar keşfetmek, hazır playlistleri dinlemek ve aynı zamanda kendi playlistlerinizi oluşturmak için yapılmış bir uygulama. Bence müzik alanındaki en iyi uygulama. Aynı zamanda Premium olarak kullandığınızda çevrimdışı olarak kullanma fırsatınız da var. Bence kesinlikle şans verilmesi gereken uygulamalardan biri. Bu arada eğer bakmak isterseniz spotify hesabıma ve playlistlerime de buradan ulaşabilirsiniz.

  • Pinterest

Pinterest aslında farklı bir sosyal ağ. Özellikle yeni fikirler edinmek ve kendi panolarınızı oluşturarak ileride yapmak istediklerinizi kaydetmek için çok uygun bir uygulama. Ben genelde Instagram temaları için kullandığım fotoğrafları Pinterest’ten buluyorum. Aynı zamanda dolabımdaki kıyafetlere uygun olarak kombin fikirlerine bakıp “Ne giysem?” derdinden kurtulmak için de bu uygulamayı kullanıyorum. Pinterest hesabıma da buradan ulaşabilirsiniz. 

  • Sinemalar- Cinemaximum


Bu iki uygulamadan birini tercih edemediğim için ikisini de aynı maddede anlatmak istedim. İkisini de vizyondaki filmlere bakmak, fragmanları izlemek ve seanslara bakmak için kullanıyorum. Aynı zamanda Cinemaximum uygulaması üzerinden bilet alıp sıra bekleme derdinden kurtulmak da inanılmaz bir şans diye düşünüyorum.

  • Flo


Bu uygulama regl ve cinsel aktivite takibi ve aynı zamanda hatırlatıcı olarak kullanılıyor. Temel olarak regl tarihleriniz, ne kadar sürdüğü, şiddeti, belirtileri vb. bilgilerinizi girerek uygulama üzerinden takip etmeniz mümkün. Aynı zamanda regl zamanınızdan bir süre önce size hatırlatma da yapıyor. Bence sağlık açısından regl takibi çok önemli ve bunu kağıt üzerinde yapmaktansa telefondan yapmak çok daha kolay geliyor.

  • Trafi

Bu uygulamayı şuan çok fazla kullanmıyorum çünkü bir süredir araba kullanıyorum. Ama arabadan önce toplu taşıma araçlarının hareket saatleri, hangi saatte hangi durakta olacağı ve güzergahı gibi bilgilere bu uygulamadan ulaşıyordum. Aynı zamanda bu uygulama şu anki konumunuzu ve gitmek istediğiniz konumu girdiğinizde size bir güzergah oluşturuyor ve böylece yolu bilmeseniz bile ulaşımınız kolaylaşıyor.

  • Focus Keeper


Bu uygulama verimli ders çalışmak ve odaklanmak için çok ideal. Çalışmak istediğiniz süreyi ve mola sürenizi giriyorsunuz ve geri sayımı başlatıyorsunuz. Bu şekilde düzenli periyotlar halinde çalışmanızı ve gün sonunda ne kadar çalıştığınızı görmenizi sağlıyor.

  • Fit365


Adından da anlaşıldığı gibi fit olmak için kullanılan bir uygulama. Kilo almak, vermek, kiloyu korumak ya da kas kitlenizi artırmak için kullanabilirsiniz. Yediklerinizi, içtiğiniz su miktarını, sporunuzu, attığınız adım sayısını ve daha birçok bilgiyi kaydederek sağlıklı yaşamak ve hayatınızı düzene sokmak için kullanabilirsiniz. Bu arada Google Play Store’da ücretli mi bilmiyorum ama Appstore’da ücretsiz.

  • Yemeksepeti ve diğer yemek uygulamaları



En sona bu uygulamaları koymak istedim. Yemeksepeti birçok restaurantın bir arada olduğu ve eve sipariş vermenizi sağlayan bir uygulama. Aynı zamanda belirli saatlerde restaurantlar indirim sağlıyor. McDonald’s, Dominos vb. özel uygulamalar ise kendi kampanyalarını düzenliyorlar.  
Favori 11 Telefon Uygulamam Favori 11 Telefon Uygulamam Reviewed by Bensu on Ocak 25, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.