The End Of The Fucking World | İlk Bölüm ve Kısa Yorum




Merhaba! Bugün size izlediğim en tuhaf dizilerden birinden yani The end of the F***ing World’den bahsedeceğim. Diziyi izleyip izlememek arasında çok kaldım hatta fragmanını izleyince izlemekten vazgeçtim. Daha sonra yemek yerken açıp bir şans vermeye karar verdim. Bölümleri çok uzun değil. İlk 3 dakikasında sanırım dizi farklı olduğunu, tahmin edilemez olduğunu belli etti. Gelelim dizinin hikayesine. Dizi kendine ve canlılara zarar vermeyi seven bir bey ve ailesinden bıkmış bir hanım kızımız etrafında geçer. Kuzu kurda aşık olur. Tabiki kurt kuzuyu yemek ister her seferinde. Ama kuzunun bundan haberi yoktur.



Kızımız Alyssa, James’e(psikopat çocuk) aşık olduğunu düşünür. Ailesinden ve çevresindeki insanlardan bıkan Alyssa çıkış kapısını James’de bulduğunu düşünür. Annesi ve babası ayrıdır ve annesi başka bir adamla evlenir. Adam dediğime bakmayın baskıcı ve sapık bir kişiden bahsediyoruz. Kaçıp babasına gitmeyi planlar ve yol arkadaşı hatta hayat arkadaşı olarak da James’i yanında ister.


James ise annesi ölmüş babasıyla yaşayan bir beydir. Uzun zamandır bir şey hissetmez ve hayvanları öldürmeyi sever. Şuanki hedefi ise bir insanı öldürmek. Öldürmek dediğime bakmayın özünde çok iyi çocuktur. Kendine plan ve kişi de seçmez sadece öldürmek ve kanının akışını görmek ister. Tam bu sırada Alyssa karşısına çıkar. Ve kurt kuzuyu bulur. Alyssa sevgili olduklarını düşünüyor iken James onu nasıl öldüreceğini düşünmeyi bırakamaz.




Dizinin 1. bölümünü size ancak bu şekilde özetleyebildim. Bence yemek yerken, kahvenizi içerken ya da yatağa yattığınızda izleyip şans verebileceğiniz bir dizi. Hatta daha bile fazlası ancak fragmanın sönük kaldığını düşünüyorum. Özellikle müzikleri fazla iyi. 1. sezonunu yayınlamış durumda ancak 2. sezonu çıkacak mı bilmiyorum ve internette bu soruma cevap bulamadım. Eğer siz 2. sezonunun olup olmadığını biliyorsanız buraya yorum yaparsanız çok sevinirim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim sizleri dizinin fragmanı ve dizideki en sevdiğim şarkı ile baş başa bırakıyorum, kendinize iyi bakın!


Fragman için buraya tıklayınız.



-Ömer İREZ


The End Of The Fucking World | İlk Bölüm ve Kısa Yorum The End Of The Fucking World | İlk Bölüm ve Kısa Yorum Reviewed by Bensu on Şubat 19, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.