Ailecek Şaşkınız Film Yorumu



Merhaba! Üzerinden 2 hafta geçti neredeyse Ailecek Şaşkınız’ı izleyeli ama ben yazmak için ancak fırsat bulabildim. Ahmet Kural ve Murat Cemcir olunca istemeden bir beklentiyle giriyorsunuz filme. Her ne kadar arkadaşlarımdan bazıları beğenmedik dese de biz beklentimizi yüksek tutmuştuk.

Öncelikle filmin asıl karakterini yani bir şirketin CEO’su rolünü Ahmet Kural canlandırıyor. Murat Cemcir ise finans müdürü ve çocukluk arkadaşı olarak yardımcı rolde. Filmin başında bu ikilinin iş aşkı anlatılıyor. Taa ki gerçek aşk söz konusu olana dek tabii.


Film hakkında daha fazla detay vermeyeyim çünkü bence kesinlikle izlenmesi gereken bir film. İzleyenler varsa Düğün Dernek serisi ayarında bir film diyebilirim. Her zamanki gibi bu ikiliye yakışır espriler vardı. Ne çok fazla bel altı ne de çok fazla küfür vardı. Bence bu anlamda tam kıvamında bir film olmuş.


Bir diğer konu da bu ikilemenin tiplemeleri tabiki. Birbirlerini tamamlamalarının yanında canlandırdıkları tiplemelerde de çok başarılılar. Her filmlerinde başka bir karakterle seyirci karşısına çıkıyor ve rollerinin hakkını da veriyorlar bence. Düğün Dernek’te Tüpçü Fikret ile kilo alıp göbek yapan Ahmet Kural bu filmde çok iyi çalışıp vücudunu geliştirmiş. Bir oyuncu olarak iki farklı filmde böylesine farklı iki karakteri canlandırıp ikisini de seyirciye geçirmek emek istiyor diye düşünüyorum. Tabii sadece vücut değil aynı zamanda at, bıçak ve dil eğitimi de almış.

Bu arada filmin en eğlenceli kısmı tabiki kamera arkası J Filmden önce biraz spoiler içerebilir ama izledikten sonra bakmak isterseniz diye buraya bırakıyorum. 


Ben bu filmin ikincisi gelir diye umut ediyorum çünkü gerçekten Türkiye’deki komedi filmleri arasında en izlenesi olanlar bu ikilinin filmleri. Her ne kadar Çalgı Çengi’den o kadar keyif alamasam da Düğün Dernek ve Ailecek Şaşkınız bu konuda beni tatmin etti diyebilirim.

Ahmet Kural ve Murat Cemcir’den bahsedip film müziklerinden bahsetmemek olmaz tabiki J Özellikle her filmlerinde eski şarkılardan birini tekrar canlandırıp günümüze getirmeleri bence filme çok güzel bir hava katıyor. Bu filmin şarkısı da Yaradana Kurban’dı. Yine ikili birlikte şarkıyı seslendirmiş. Seçtikleri şarkılardan mıdır, kendilerine has söyleme biçimlerinden midir bilmem ama her filmde şarkılar ağzınıza takılıyor ve kendinizi söylerken buluyorsunuz. Bu filmdeki şarkıyı da dinlemek isteyenler için buraya bırakıyorum. 


Hala vizyondayken bence kaçırmayın, izleyin. Özellikle sınav dönemi öncesi bence ilaç gibi gelecek. Ben de sınavdan 4-5 gün önce gittiğim için kesinlikle tavsiye ediyorum. Merak edenler ve izlesek mi acaba kararsızlığı yaşayanlar için fragmanı da buraya bırakıyorum. 

Umarım siz de benim kadar beğenirsiniz filmi. Yorumlarınızı mutlaka aşağıya bekliyorum. Ufacık bir not; reklamlara bir kere tıklayıp bana destek olursanız çok sevinirim. Şimdiden keyifli seyirler!

Ailecek Şaşkınız Film Yorumu Ailecek Şaşkınız Film Yorumu Reviewed by Bensu on Mart 21, 2018 Rating: 5

1 yorum:

  1. Filmi ben de izledim. Keyifliydi. Başlarda biraz durağandı ama sonradan açıldı. Cengiz Bozkurt' un performansı da çok iyiydi.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.