Yeni Dizi Alarmı | Başka Bir Şey


Merhaba! Bugün sizlere Başka Bir Şey dizisi hakkında konuşmak istiyorum. Bu aslında geçen gece keşfettiğim ve bir çırpıda bitirdiğim bir Youtube dizisi/belgeseli. Her bölümü 10-15 dakika arasında oluşan 12 bölümlük bir seriden oluşuyor.

Başka Bir Şey'in konusu ise kısaca Edelkrone firmasının yaptığı icatlar ve yenilikler diyebiliriz. Firmanın yetki ve çalışma mekanizması da dâhil her şey diğer firmalardan farklı. Yaptıkları işlerden de gördüğümüz gibi şirketin yönetim biçimi de yeniliklerle dolu. Bir işyerinde çıkabilecek tüm sorunları göz önünde bulundurup, buna yönelik ve aynı zamanda çalışanların da hoşnut olacağı çözümler bulmuşlar.


Bu Youtube dizisi temel olarak şirketin işleyiş biçimini ve çalışmalarını ele alıyor. Bu yüzden özellikle gençler, öğrenciler için çok güzel bilgilerin, deneyimlerin paylaşıldığı bu serinin bizlere yararlı olacağını düşündüğüm için sizlerle paylaşmak istedim.



Şirket yeniliklerin ve icatların yanı sıra aplikasyonlar ile de uğraşıyorlar. Yaptıkları aplikasyonlardan bir tanesinden bahsetmek istiyorum. Bu bir alışveriş aplikasyonu ve bu alışverişte para geçmiyor .Peki bir eşyanın ödemesini para ile yapmıyorsak ne ile yapabiliriz? Aplikasyonun çalışma mekanizması takasa dayanıyor diyebiliriz. Siz kullanmadığınız ürünleri koyuyorsunuz ve isteyen kişiye gönderiyorsunuz. Ve daha sonra siz de bir ürün almak istediğinizde eğer alabiliyorsanız yani karşılığında yeterli bir ürün göndermiş iseniz o ürün size geliyor. Aksi takdirde ürüne sahip olamıyorsunuz. Çok zekice ve FARKLI olan bu aplikasyon sadece bir örnek.


Ufkunuzu çok açacağını ve size de çok yararlı olacağını düşünüyorum. En önemlisi de Türk yapımı ve tabiki destek olmak lazım. Daha ne olsun? Şimdi sizi birinci bölüm ile baş başa bırakıyorum, izleyip buraya yorumlarınızı bırakırsanız çok sevinirim. (1. Bölüme buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.) 

Yazıları beğeniyorsanız reklamlara sadece 1 kez tıklayarak bana yardımda bulunabilirsiniz. Şimdiden teşekkürler :) Kendinize iyi bakın, görüşürüz! 


-Ömer İREZ
Yeni Dizi Alarmı | Başka Bir Şey Yeni Dizi Alarmı | Başka Bir Şey Reviewed by Bensu on Mart 20, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.