Konser Deneyimi (Gazapizm, Son Feci Bisiklet, Yüzyüzeyken Konuşuruz)



Selam! Nasılsınız? Ben kendimi çok iyi hissediyorum. Geçtiğimiz günlerde İzmir’de bir Gençlik Festivali vardı. Zaten Instagram’dan beni takip edenler biliyordur. Biz 3.gününe gittik çünkü Yedinci Ev, Yok Öyle Kararlı Şeyler, Son Feci Bisiklet, Yüzyüzeyken Konuşuruz gibi sevdiğimiz birçok grup o gün geliyordu. Bir de Gazapizm vardı ki benim en az beklentim ondaydı. Zaten başlayana kadar da 1 saat “Heyacanı Yok” şarkısını mı söyleyeceğiz diye düşünüyordum. Ama gerçekten şarkılarını bilmediğim halde beni en çok Gazapizm coşturdu. Hatta sadece beni değil tüm konser alanını. 




Çok güzel bir gün geçirdik anlayacağınız. Sonra da dedik ki “Madem bu kadar eğlendik, çektiğimiz videoları birleştirip kendimize vlog tarzı bir şey yapmıyoruz.” Bu hem bizim anılarımızın bir arada olması için hem de sizin konser alanını, o heyecanı görmeniz için güzel olur diye düşündük. İzlemek isteyenler için aşağıya videoyu koyuyorum. Tahmin edersiniz ki video ya da vlog çekme konusunda profesyonel değiliz. Tamamen amatörce çekilmiş videoları birleştirmek istedik. Bu arada yukarıdaki fotoğraf da konserde çekilmiş biiir sürü güzel fotoğraftan sadece biri. Umarım sizin de en az bizim kadar hoşunuza gider. Keyifli seyirler!



Konser Deneyimi (Gazapizm, Son Feci Bisiklet, Yüzyüzeyken Konuşuruz) Konser Deneyimi (Gazapizm, Son Feci Bisiklet, Yüzyüzeyken Konuşuruz) Reviewed by Bensu on Mayıs 16, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.